روش انتخاب بهترين و موثرترين کلاه تبليغاتي


براي تبليغات روش هاي مختلفي وجود دارد، همه ما بارها در نمايشگاه هاي مختلف مانند کلاه تبليغاتي، با مواردي مواجه شده ايم که شرکت هاي مختلف براي ارائه بهتر محصولاتشان از آنها استفاده مي کنند، اما در اين مورد که چطور بايد اين تبليغات را انتخاب کنيد هميشه يک سري سوال مشخص وجود دارد، مثلا اينکه چطور بيشتر ديده شويم؟ چطور کمترين هزينه را پرداخت کنيم تا بتوانيم تعداد بيشتري کالاي تبليغاتي ارائه دهيم؟هزينه هاي تبليغات بايد در چه حد باشد؟ چقدر بايد هزينه غرفه و شرکت خود کنيم و چقدر بايد از اين سهم را صرف مشتريان خود و هداياي آنها بکنيم؟


خب واضح است که در اين بين به ظاهر هم بسيار فکر مي شود، اينکه چه لباسي بپوشيم؟ چطور با هم هماهنگ و ست باشيم؟ چطور باحال و سر زنده به نظر برسيم؟ چطور همه اغشار بازديد کننده را جذب کنيم؟ کلاه تبليغاتي هم در اين بين هميشه به ذهن ها خطور مي کند

کلاه تبليغاتي، بايد ها و نبايد ها


در نظر داشته باشيد که کلاه هاي اين سبک هميشه هم بهترين گزينه نيستند، منظور اينکه برخي موراد هستند که سن و سال و شرايط مختلفي بر آنها حکم ميکند که ممکن است گزينه هاي مانند کلاه را از ذهن ها حذف نمايد، مثلا فرض کنيد نمايشگاه مربوط به نشست سالانه شرکت هاي توليد کننده انرژي هاي نفت و گازي است، اين يعني رده سني بالاي 40 سال و همين طور شرايط حضور حداقل در سطح مديران است، پس کلاه تبليغاتي چندان هم گزينه خوبي به نظر نمي رسد. اما همين شرايط را ببريم به سمت نمايشگاه سالانه نفت و گاز و پتروشيمي که همه چيز مشابه است با اين تفاوت که شما اينبار قصد داريد استعداد هاي جديد را از دانشگاه ها جذب کنيد، قصد داريد که براي جوانان جوياي کار محيطي را معرفي کنيد که سرزنده و جوان پسند است، يا حتي سعي داريد دوره هايي برگزار کنيد که قشر جوان تر را نشانه گرفته است، در اين صورت بهترين گزينه به نظر همين دوخت کلاه تبليغاتي و نمايش آن به بازديد کنندگان و کاربرانتان است. حالا ورق برگشته و اين يک گزينه کم خرج و در نهايت پربازده است که جوانان مورد نظر شما را جذب کرده و به غرفه نزديک کند، همين طور حس بهتري را به آنها منتقل کند که مطمئن شويد حالا گوش شنوا و انرژي بالايي را در اختيارتان داريد. پس هميشه هم نبايد به سمت کلاه تبليغاتي رفت، موردي که در اينباره از ذهن مي گذرد، شرايط استفاده از کلاه به غير از نمايشگاه است، اين موارد را به عنوان مثال مي توان ذکر کرد، اول از هم و پرکاربرد تر از همه در شو روم ها و همين طور استند هاي تبليغاتي، تصور کنيد که جواناني در کنار فروشگاه هاي بزرگ مشغول ارائه آخرين مدل آب ميوه شرکت شما هستند و يا در نظر داريد که قهوه جوش هايي را در سطح شهر قرار دهيد که بازاريابان شما بتوانند انواع قهوه را به مشتريان باالقوه شما معرفي کنند. در اين صورت بايد در نظر داشته باشيد که ديده شدن بهترين استراتژي ممکن است. اما چه چيزي بايد دقيقا ديده شود؟ خب کلاه و تي شرت تبليغاتي را در قدم اول پيشنهاد مي کنيم که در اين نوع از معرفي کالا و محصولات بسيار موثر هستند. حتي براي توصيه هاي سلامتي و دارويي نيز مي توان همين نوع تبليغات و پوشش را موثر دانست، به اين معني که شما مي توانيد دقيقا از همين کلاه و تي شرت تبليغاتي استفاده کنيد و نوع جديدي از کرم مرطوب کننده يا شامپوي سر را معرفي کنيد، اين ايده هاي استند تبليغاتي هيچگاه قديمي نميشوند فقط در نوع اجرا و چهره آنها متفاوت هستند و همين وجه تمايز شما نسبت به ديگران خواهد بود که مشترياني را به سمت آن استند جذب خواهد کرد. [caption id="attachment_4361" align="aligncenter" width="800"]دوخت لوگو روي کلاه تبليغاتي دوخت روي کلاه تبليغاتي[/caption]


کاربرد هاي کلاه تبليغاتي


به جز مواردي که در بالا به تفسير گفته شد، مثلا استفاده از کلاه تبليغاتي در نمايشگاه و غرفه هاي شما، استفاده در مغازه هايي که محصولات مشخصي را براي عموم معرفي مي کنند نه محصولات بسيار تخصصي صنعتي، همين طور استفاده از کلاه تبليغاتي براي استند و شوروم که معرفي محصولات را انجام مي دهند مانند استند هاي معرفي آبميوه جديد کارخانه شما، مواردي هستند که شايد خيلي هم جنبه جذب مشتري نداشته باشند. به عنوان مثال مرتب کردن کارکنان يک تعميرگاه چند منظوره خودرو. تصور کنيد وارد يک گاراژ بزرگ مي شويد که هم صافکاري دارد، هم نقاشي دارد، هم کارواش و هم بخش هاي ديگري مانند باتري سازي، همه اين موارد به سادگي و با استفاده از لباس کار يکسان و همين طور دوخت کلاه تبليغاتي با شعار کوچکي از آن دپارتمان يا مثلا دوخت لوگوي هر دپارتمان به راحتي قابل تفکيک هستند. اما در مواردي مانند هديه تبليغاتي هم بايد روي کلاه حساب کنيد، در واقع تصور کنيد که لوگوي برند شما بر روي سر هر يک از افرادي باشد که در گرماي آفتاب تابستان شهر در حال گردش هستند، اين افراد اين کلاه را اشانتيون گرفته اند اما اينقدر دوخت کلاه  تبليغاتي شما با کيفيت بوده است و اينقدر اين محصول زيبا است که در نهايت به عنوان يک بخشي از لباس روزمره خود از آن استفاده مي کنند. در اين صورت است که بايد به دوزنده اين کلاه تحسين گفت، ما نيز هميشه در مجموعه اينونگاه سعي کرده ايم که بهترين کيفيت خروجي را براي مشتريان خود همراه داشته باشيم تا هميشه در نهايت به اين نتيجه مطلوب برسيم که کاربران شما مشتريان شما و همراهان شما از محصولاتي استفاده خواهند کرد که در اينونگا توليد شده اند.


چاپ روي کلاه ايمني و کلاه کاسکت


کلاه هاي تبليغاتي صرفا به دسته کلاه کپ تقسيم نمي شوند، اين کلاه ها گاها براي مصارف ايمني استفاده مي شوند، تصور کنيد شرکت متروي تهران کارکنان واحد فني و مهندسي خود را با اين کلاه ها چقدر با اصول تقسيم کرده است و اين باعث شده است که تفاوت اساسي بين اين گروه ها ايجاد شود، علاوه بر رنگ زمينه هر کلاه که مثلا مهندسي سفيد و آتش نشاني زمينه اي قرمز دارد، مي توان به مواردي اشاره کرد که مثلا شعار روي کلاه هاي دسته هاي کاري مختلف با يکديگر فرق دارند. اين کلاه هاي ايمني بسيار شکيل تر هستند و به خود کارکنان هم حس بهتري مي دهند، حتي در مواردي ثابت شده است که از کلاه ايمني تنها براي اين استفاده شده است که ظاهر زيباتري داشته و همين باعث بالارفتن بازدهي شده است. اما در مورد موتور سيکلت هم بايد به اين موضوع دقت کنيد که چاپ روي کلاه کاسکت موتورسواري امکان پذير است و بارها شده است که براي شرکت هاي پخش مانند الوپيک يا مثلا رستوران ها و مغازه ها کلاه هاي کاسکت توليد کرده ايم. کلاه کاسکت در اين مورد يک وسيله تبليغاتي بسيار عالي به حساب مي آيد چون در عين حال که کارکنان يک مجموعه در حال انجام کار خود هستند و رانندگي مي کنند، در مقابل ديدگان هزاران نفر در محله فعاليت شما و در سطح شهر هستند. منابع:



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید برنج شمال Erica www.EuropeanGoldfinch.net مسجدامام علي(ع)گرگانmosqueali(p.b.u.h)go Army-fanfic خرید کتونی پسرانه ارزان رسانه برتر ایرانیان درب و چهار چوب ABS جدیدترین مطالب دنیای مهندسی